Motor Tek Silindir, 4 Zamanlı, Hava Soğutmalı
Yakıt Yakıt Deposu 11L 2.0/100km
Çap x Stroke 56.6mmx49.5mm
Silindir hacmi 149 cm3
Max. Güç 8.0kw/8500rpm 8.3Nm 7500/1min
Frenler Ön Fren Disk
Arka Fren Disk
Jantlar Ön: 2,75-18
Arka: 3,25-18

Boyutlar Uzunluk 1990 mm 

Genişlik 740 mm
Yükseklik 1070 mm
Dingil Mesafesi 1300 mm
Ağırlık 120 kgs
Aksesuarlar
Vites Kutusu 5 Vites
Supap
Şase Güçlendirilmiş Çelik Boru



Motor çok şık bir görüntüye sahip, kendini mutlaka beğendiriyor. Üzerine ilk bindiğinizde aracı sevmeye başlıyorsunuz, debriyaj ve fren kolu oldukca konforlu aynı şey gaz kolu içinde geçerli. Çok rahat bir kullanımı var.
 



Gösterge paneli oldukça şık ve kullanışlı (özgün bir tasarım değil ama başka markalarda da var), fakat benzin miktarı azaldıkca benzin göstergesi doğruluğunu şaşırıyor. Zira gösterge sıfıra dayandığı halde motor henüz rezerv e geçmedi bile.
 



Yakıt deposu 11 lt kapasiteye sahip, yaklaşık olarak2,4 gibi tüketim tesbit ettim. Fakat araç şu anda rodaj döneminde (250 km) olduğu için bu tesbitin doğruluğu kesin değildir.
 



Şıklığı gerçekten göz doldurucu, ama aynı şeyi performansı için söyleyemeyiz. 150 cc olmasına rağmen 125 cc den ayırd edilemeyen bir performansa sahip, çok sık vites değiştirme isteği bazen can sıkıcı olabiliyor.
 



Selesi artçı içinde sürücü içinde yeterli düzeyde büyüklüğe sahip, her hangi bir rahatsızlık verici yanı yok.
 



Ayna yapısını çok sevdim, saat yönünde ve tersi yönde dönebiliyor. Bu sayede ayar açısını çok iyi yapabilir ve güveli bir görüş alanına sahip olabilirsiniz.
 



Arka ve ön frenler disk kullanılmış, disk somunlarının tesbit sacları ve fren merkez korumaları gibi ayrıntılar kaliteyi hissettiriyor. Frenlemesi çok mükemmel, kesinlikle yeterli seviyede.
 



Motorda vibrasyon sıfıra yakın, hatta hiç yok diyebilirim. Ama keşke performansıda 150 cc ye yakışır olsaydı, umarım hissettiğim bu performans eksikliği rodajla ilgilidir. Rodajdan sonra çok büyük bir değişiklik olacağını sanmıyorum ama, aracın son hızını deneme imkanım olmadı rodajda olduğu için (kıyamadım 
 ) Fakat hissetiğim ve yaptığım hesaplar neticesinde iyi bir rodajdan sonra ulaşabileceği maksimum hızı 110 km/h olacağını söyleyebilirim.





Jikle kolunun sol kumanda da olması bence büyük bir kolaylık, benzeri bir çok motorda jikle kolu karbiratör üzerindedir. Kullanmak için elinizi oraya sokup mandal ile ayar yapmalısınız ama ısıtmak için motoru jiklede çalıştırdıkdan sonra yolda giderken jikleyi kapamak çok zordur. Gazlı kullanılan amortisörlerin performanısnı virajlarda hissedebilirsiniz, araç frenlemede olduğu kadar virajlarda da başarılı.
 



Motorda sevmediğim hatta nefret ettiğim tek şey yan ayak ve orta sehpa. Yan ayak yaylı olması ve kendi kendine kapanmasından dolayı kullanışlı değil, heleki ayağın yatay değilde dik bir pozisyonda olması motoru düşürmek için tam bir tuzak. Ben olsam yapacağım ilk iş kendi çabalarım ile bu yan ayağı daha kullanışlı bir hale getirmektir. Orta sehpa ise cılız yapısı ve kullanışsızlığı nedeni ile kendini sevdiremedi bana, motoru sehpaya alırken çok sorun yaşamasanızda indirirken inmemek için direniyor. Motoru indirmek için ileri ittiğinizde motor sehpanın üzerinde asfalta ileri doğru kayıyor ve bu orta sehpanın hiç umurunda değil 


Sonuç olarak çoğu çinliye göre kaliteli ve gösterişli bir motor, ama performans için aynı şeyi söyleyemem. Sanırım bu dişli değişimiyle giderilebilir, fakat araç parasının hakkının verir kalitede. Dayanıklılığı ne olur onu ilerleyen km lerde kullanıcılarından öğrenicez.